fredag 25. mars 2011

Alette 2 år..

Nå er bursdagen vel over for Alette og to år er allerede gått siden vi fikk den skjønne dattera vår. Det er helt utrolig hvor fort tiden går. Etter 3 bursdagsfeiringer over 2 dager virket Alette vel tilfreds. Virket ikke ut som hun hadde så veldig lyst til å finne på noe sprell idag akkurat for på formiddagen idag sov hun nærmere 3 timer i strekk, men da syntes jeg at det var i det meste laget så jeg måtte vekke henne.
Den første dagen hadde vi besøk av besteforeldre og oldeforeldre.. Alette koste seg og fikk masse flott duplo.
Så til den kjære familien min har jeg ihvertfall lagt ut noen bilder dere kan få se på. Skulle gjerne hatt dere her alle sammen dere også..

Kakene jeg hadde bakt for anledningen.. Veldig gode om jeg skal si det selv:-)

Alette er litt fortumlet over alt oppstyret..

Eva-Lotta koser seg på fanget til onkel

Skjønne vesle skatten..

Lunsj med Sabine og jentene..

Dagen etter kom Sabine og jentene til lunsj. Småjentene lekte masse på rommet med det nye kjøkkenet som Alette fikk til jul. Og på kvelden kom det masse flotte ungdommer/søsken på besøk. Tusen takk for en kjempe koselig kveld dere.. Må gjentas snart:-)

Hvorfor ikke sitte alle i sofaen når det er ledig så mange andre steder:-)?

Alette var VELDIG fornøyd med at Grethe kom. Tror hun har forstått at Gegge har flyttet bort igjen..

Søskenbarn og tremeninger:-) Ikke dårlig..

Alette fikk en ridebjørn til bursdagen..

Det var vel det for denne gang folkens..
Ha en fortsatt fin kveld dere..

Klem Ellen

4 kommentarer:

  1. Det var mye feiring, det! Gratulerer med 2årsdagen til Alette - rart hvor fort tiden går:)

    (Forresten ganske morsomt at Eva-Lotta og Alette er både tremenning og kusiner til Oscar - det hadde jeg ikke tenkt på før;D)

    SvarSlett
  2. Så flink du er Ellen:) Masse fine bilder:) koselig å følge med:) klem

    SvarSlett
  3. Det var kjempe koselig. Deilige kaker og en herlig gjeng. Gleder meg til neste bursdagsfest :)

    SvarSlett
  4. Synne: ja tiden går så fort.. D er litt artig å tenke på at de er tremeninger og søskenbarn ja. Men sånn kan det gå av og til vet du:-)
    Beate: er litt kjekt å oppdatere så kan dere og følge med.. kjempekoselig at du og har begynt..
    Victoria: ja snart braker det løs en ny feiring..

    SvarSlett