søndag 30. september 2012

Nordover..

Jeg lovet jeg skulle legge ut litt bilder på bloggen fra turen vår til Mosjøen.. Det var en fantastisk flott tur altså.. Nydelig natur og ikke minst herlige folk vi møtte på vår vei..


Vi tok rett og slett en litt lenger tur for å få med oss Rondane.. Vill og vakker høstnatur over fjellheimen i alle mulige slags farger.. Rondeslottet er i bakgrunnen på bildet.

Første natt sove vi over hos tante og onkel i Trondheim.. Skikkelig koselig å stikke snuten innom dem. Det begynner å bli noen år siden..

Dagen etter bar det enda lenger nordover til MOSJØEN.. Det ble litt mange timer i bil det gitt. Men våre jenter tror jeg rett og slett er født reisenisser, så da går det jo egentlig ganske så bra.

Vel oppe i Mosjøen ble vi godt motatt av den herlige familien vi skulle tilbringe hele tre dager sammen med. Jentene var i ekstase over endelig å røre på seg igjen, og ikke minst så var det to skjønne unger der som mer enn gjerne ville ha besøk:-)






Kort oppsummert så ble det byvandring, intervju på by`n så vi havnet i avisa dems,  fisking i båt, turgåing, nye bekjentskap, nye vennskap, gode samtaler, og masse annet fint som vi opplevde.. Det var vel verdt å kjøre så mange timer i bil..

Vi gleder oss over et veldig fint opphold.. Og håper det ikke blir så alt for lenge til neste gang vi kommer:-)

Klem Ellen

8 kommentarer:

  1. Ser ut som en kjekk tur. De jentene var bare aldeles nydelige.
    Grethe

    SvarSlett
  2. Fin natur! Nydelig bilde av Eva-Lotta bak treet!

    SvarSlett
  3. So koselig. :) Savner de søte døtrene deres. Så herlige bilder. :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av jentene! Dere er spreke som tar sånne lange bilturer altså. Men savner litt bilder av de dere var å besøkte. Hadde vært koselig å sett hvordan de har det der oppe;)

    SvarSlett
  5. Så koselig å se bilder fra turen deres! Minstejenta har blitt så stoooor! Og de er så nydelige begge to! :D
    Jeg la inn en kommentar på forrige innlegg - trodde jeg..men den er jo ikke der ser jeg..Vil takke for suppe oppskriften. Den skal prøves denne uka! Midt i blinken for meg akkurat nå, og så skal jeg fryse ned det som blir til overs til en dag med mindre energi (for de ligger vel foran tenker jeg..)
    Så koselig å "høre fra deg" her på bloggen igjen!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av skjønne jenter! Hadde det så flott da dere var her, dere er så fine folk!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for mange fine kommentarer.. Det gjør det gøy å blogge..

    SvarSlett