torsdag 16. februar 2012

Endelig..

Etter nøyaktig 118 dager uten bad og dusj har vi endelig fått et utrolig flott (og nesten litt for eksklusivt) bad igjen. Min gode kjære og fantastisk dyktige mann har arbeidet dag og noen ganger til langt på natt med å få det ferdig.. Jeg er virkelig imponert over det arbeidet han har lagt ned i det. Og så var vi og så utrolig heldig å få svigerfar til å hjelpe med flisleggingen, og min bror til å legge opp alt det elektriske.. Dere har vært til en enorm hjelp for oss...
Her kommer et lite bilderusj av hvordan det var før og hvordan det ser ut på nåværende tidspunkt. Det er fremdeles en god del ting vi mangler, slik som lister i taket, henge opp diverse knagger og badekar. Badekaret er bestilt men det er kommer ikke før om et par uker. Sånn er det når en er litt treig..




Og dette badet ble etter en del arbeid til slik..

Jentene bare elsker å gå inn i dusjen og leke der..

Legg merke til den ene veggen på dusjen litt til venstre for Eva-Lotta. Den er der ikke for å si det sånn. Desverre skjedde det et uhell da dusjen skulle monteres så den gikk i tusen knas. Og da mener jeg tusen knas og hvis det ikke var mye mer..

Chris vil være med på bilde ja..:-)

Masse søte små ting vi fikk av Caroline til jul..


Her skal badekaret stå. Lurer på hvor lenge den står før Eva-Lotta har skrudd den på?? Hun har allerede vært borti å snust på den allerede:-)
Så nå er jeg bare så utrolig takknemlig for at vi, ehhm min kjære er ferdig med det viktigste. Han har vært så utrolig flink til å holde ut, og ikke miste motivasjonen og tålmodigheten selv om det til tider har vært ganske så demotiverende å jobbe når en ikke føler det er noen fremgang.. Tusen takk til min herlige søster som vi har vært å dusjet hos ganske så mange ganger nå. Føler jeg til tider har tråkket ned døra hjemme hos deg:-) Det samme er med svigers..

Ha en fortsatt fin kveld da dere..
Klem Ellen

10 kommentarer:

  1. SÅ fint det ble:)Den som venter på noe godt venter ikke forjeves nei:) det ble kjempe bra:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja han har gjort en inmarig god jobb..

      Slett
  2. Åååå! Så flott det ble!! Kjempebra. Det var fint når vi så det sist, men det ble virkelig superbra med møblement. Kjempesøte bokstaver over do der. Dere er heldige som har et så stort og flott bad nå, men dere har virkelig vært tålmodige også! Nå blir nok hverdagen lettere for deg, tenker jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja jeg hverdagen blir nok mye enklere fremover. Nå har vi bare en megasvær rydde og vaskeoppgave foran oss, men det blir bare gøy også:-)

      Slett
  3. Aww, så kjempe fint det ble jo! Flink Christoffer! Gratulerer med nytt bad! Jeg skulle nesten takke de som har hjulpet dere, så snilt gjort! Kyss de skjønne pdinsessene dine for meg. :* De var den fineste tilbehøret der inne. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk.. ja de er det fineste og mest rampete tilbehøret ihvertfall.. skal gi dem et godt kyss fra deg imorgen:-) Klem

      Slett
  4. Så fint det har blitt! Hanna gleder seg til å se det på ordentlig. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. ja det er bare å komme en tur.. Vi er veldig glad i formiddagsbesøk:-)

      Slett
  5. Ramlet innom denne bloggen i dag! Så gøy med sånne før og etter-bilder. Ble jo kjempelekkert, veldig forandring! Vi holder også på å pusse opp bad, og gleder meg til det er ferdig..Puh, det er litt styr når det står på - og iallefall når glass går i tusen knas, hjelpe meg!!
    Så herlig at du skriver om troen din også - må Gud velsigne deg og dere videre.
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. så koselig at du la igjen en liten hilsen/ kommentar.. Det er et styr med pussinga når det står på ja men det er skikkelig herlig når det går mot slutten. Det vil nok du merke også.. Og forandringa er nesten "magisk" hehe..

      Slett