fredag 30. desember 2011

Juleferie

Nå er vi vel hjemme igjen etter en hektisk men utrolig koselig ferie på Sola hjemme hos foreldrene mine. Vi har fartet mye rundt på julebesøk til søskna mine og har stort sett kos oss hele tiden. Men kjenner og det skal bli deilig å komme inn i rutiner igjen med normal mat og ikke fult så mye aktiviteter per dag..
Vi begynte ferien med et besøk hos min kjære søster som hadde sammen med mannen disket opp med NYDELIG indisk mat.. Dagen etter var vi hele formiddagen hos min svigerinne, og hun satt i stand en "enkel lunsj" som var virkelig vidunderlig. (Jeg kan ikke helt kalle det enkel lunsj, for meg hadde det vært en avansert tyrkisk middag:-), men nok om det). Etterpå bar det hjem til ribbe hos mamma. Julaften morgen var vi på herlig julefrokost hos min broder og hans skjønne familie, før det deretter bar hjem til middag og julefest.. (mye matprat her gitt:-))
To gode jenter:-)

Herlige "søstre"

Når Beate steller til fest er det ikke mye som mangler:-)

To jenter som er veldig klar for at jula skal begynne

Rimelig langt langbord for å få plass til hele familien:-)

Koselig lesestund med morfar:-)

Ikke alle som skjønte hvem nissen var nei:-)

Verdens morsomste ape..

To litt vel overtrøtte jenter..

Gikk hardt ut over bordpynten og lekene    
Litt misfornøyd siden hun ikke fikk fortsette:-)

Jaja.. nå er snart denne jula over for denne gang også.. Alette venter allerede på neste jul. Men egenlig tror jeg hun er litt mett av alt også. På julaften ville hun rett og slett ikke ha flere gaver, så vi gjemte unna noen til dagen etter. Vi har det alt for godt vi.. Håper dere alle hadde en fredfull og god julehøytid. Ønsker dere alle et GODT NYTT ÅR..
Nyttårsklem fra meg

5 kommentarer:

  1. Koselig med julebilder, Ellen! :) De er jo så skjønne, de to jentene dine. Skal faktisk bli deilig når jula og fråtsinga er over:D

    SvarSlett
  2. Se der ja. Der var det ett nytt innlegg fra den kanten, endelig:) Koselig at du deler bilder fra jula med oss andre. utrolig nusselig med to tuppehøner som gjemmer seg under duken;D haha!

    SvarSlett
  3. Synne: Ja det har virkelig vært herlig de dagene her med normal mat og ikke godterier hele tiden. Takk for koselig kommentar:-)

    Caroline: Hehe, ja det var rimelig sent på kvelden. og da er alt morsomt hvis det ikke bikker over på den andre kanten at de bare griner:-)

    SvarSlett
  4. Koselig at dere tok turen til stavanger, og at dere kom innom oss to ganger:) Det satt vi veldig stor pris på:) Dere er en veldig skjønn familie som vi er veldig glad i:) Gøy å følge med bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Takk for det Beate. Kjempe koselig å besøke dere og. Gleder meg til dere flytter litt nærmere:-)

    SvarSlett