tirsdag 4. oktober 2011

Litt av hvert..

Igår hadde vi et kjempe flott besøk av mange kjekke jenter. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har så mange gode venninner.. Det var så godt å se dere alle igjen:-) Det minner meg virkelig på hvor godt jeg har det..


På søndag kom min kjære svigermor og gav meg noen aldeles nydelige gensrer til jentene. Det er liksom utegensrer men jeg kommer nok ikke til å sende jentene ut i dem så de ødelegges i sand og gjørme.. De var så skjønne, gode og varme..
Idag måtte jeg rense i tøyet til Eva-Lotta og gjemme vekk tøyet som var blitt for lite. Det var litt vemodig å legge det vekk, det betyr bare at den vesle prinsessa vår ikke er noe baby lenger..


Her er min "lille lekekrok"i trappeoppgangen. Her samler jeg på dill og dall.. På lørdag var vi i Sverige og da kjøpte jeg en lykt som jeg synes var veldig flott.. (Chris mente det var på tide at jeg fikk kjøpe noe fint til meg selv og ikke bare til jentene) Hehe, søte mann min.. Vi var og en tur innom søstrene Grene.. Tidligere har jeg alltid sagt at jeg ikke skjønner hvordan folk har vært så opphengt i den butikkken, men nå begynner jeg å forstå det mer.. De har jo så utrolig mye søtt, og til en så billig penge:-)


Disse glassa her falt vi helt pladask for, og Alette er jo helt i ekstase når hun får lov å velge hvilket dyr hun skal ha på glasset.. Det er jo kjempe skjønt. Nå går det heldigvis ikke bare i prinsesser lenger:-)


Jeg måtte bare kjøpe noen søte små skåler og. De kostet bare 11 kr, så da måtte jeg rett og slett ta med meg 4 stk. 2 hvite og 2 rosa:-)
Ja ja.. Det ble virkelig litt av hvert her. Koselig at du var innom en tur og tittet på hvordan vi har det. Jeg er veldig glad for alle de koselig tilbakemeldinger jeg får på bloggen:-) Ønsker alle en flott høstdag..
Klem Ellen

6 kommentarer:

  1. Jeg er så enig!Hadde aldri sendt mine jenter ut i de nydelige genserne heller :) Du er heldig!

    Takk for i går Ellen! Det var en så koselig kveld! Ble jo litt sent før vi kom oss hjem men det var virkelig verdt det! Koselig å sitte å prate og fjase i sene nattetimer med deg og Grete! ;)

    Glad i deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Søstrene grene er jo bare helt fantastisk:D Dere har det så koselig hos dere - takk for i går!

    SvarSlett
  3. Helt enig ang. søstrene Grene og nå åpner de endelig butikk i Kristiansand!!Gleder meg.. Kjempesøte gensere. Ull er gull! :)

    SvarSlett
  4. Så koselig å se hva dere gjør om dagen:)
    Glassene med dyremotiv var utrolig søte.

    SvarSlett
  5. De glassene så jeg på søstrene grene på gulskogen her om dagen. Artige, hehe. Du har en veldig koselig pyntekrok der i trappen altså! Du er flink!

    SvarSlett
  6. Hehe, kule glass ;)
    Og den lille kroken i trappa var superkoselig! Dere har det veldig fint hjemme hos dere altså :)
    ..Og at dere har nydelig barn er det ingen tvil om :D

    SvarSlett