lørdag 8. oktober 2011

Første prosjekt ferdig:-)

Idag ble jeg endelig ferdig med fletteputa som jeg har strikket på i høst.. Og jeg må nesten si jeg ble imponert av resultatet.. Veldig fornøyd med andre ord. Så nå skal jeg bare fortsette med andre puter, men jeg har planer om å  lage en litt annen flette på neste pute:-) Så her folkens kommer det ferdige resultatet:-)


Ønsker alle en flott lørdagskveld. Her står fårikål og putrer på komfyren. Mannen er kokken i huset idag for engangsskyld. Herlig...
Klem Ellen

7 kommentarer:

  1. Så fin den puta ble, Ellen! Gleder meg til å se neste! :)

    Ha en fin lørdagskveld dere også :)

    Klem Anne Grete

    SvarSlett
  2. Oi, den var lekker!! Gøy med ting som man har laget selv altså :) Kos dere med fårikål!

    Go`klem

    SvarSlett
  3. Såå fin pute, Ellen! Gøy å se det ferdige resultatet av andres hådnarbeid - det inspirerer meg til å sette igang :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Wow, så flink du er, Ellen! :D Tøft med de store knappene også!

    Ha en fin søndag! :)
    Klem.

    SvarSlett
  5. Oi, stilig :) Gøy med sånne hjemmesnekra ting!
    You got skills(Nils) ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig! :) Har veldig sansen for strikket med flettemønster - det ble skikkelig fint!

    SvarSlett
  7. Den var kjempe fint:)) Så flink du er.....klem

    SvarSlett