lørdag 17. september 2011

Ditt og datt..

Nok en uke er ved veis ende og vi er kommet til helga.. Denne uka har vi vært ute hver dag og kost oss masse.. Jeg har jo så snille jenter at det egentlig ikke er noe problem å dra ut på formiddagen. Vi nyter dagene sammen, og jentene blir med medgjørelige når de har fått vært utafor husets 4 vegger endel timer hver dag.

På biblioteket.. To skjønne jenter..

De to utkledningsjentene Hanna og Alette:-)

Boller er godt, spesielt når det er sjokolade i dem:-)


Vi var på besøk hos Tulla igår, og tror du ikke det at hun hadde brodert, montert og sydd ferdig nok en bunad. Tror denne bunaden er fra Flisa.. NYDELIG.. Jeg har så forskrekkelig lyst på en jeg også når jeg ser den ferdig. Tenk så deilig å slippe å tenke at en må finne kjole til alle slags anledninger.. Jul, nyttår, brylluper, 17 mai og lignende.. Men det er jo så forskrekkelig dyrt, og mye arbeid hvis en skulle brodert den selv.


Godjentene:-)

Alette koste seg kjempe masse.. Tulla har alt mulig slags av leker.. Men det var nok dukkene som fanget oppmerksomheten hennes:-)

Her har vi en lita snelle som fikk tak i en nektarin som trillet på bordet..  
"Nei du får den ikke, den er MIN"
Ellers blir det nok en rolig og fredelig dag på oss. Det skal bli litt herlig. Mye som skjer for tiden.. Ønsker alle en velsignet helg..
Klem Ellen

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av nydelige unger! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bunad!
    Jentene koste seg på bytur! Så gøy å se når Alette hopper og danser av glede. :)

    SvarSlett
  3. Tulla er flink altså! Nydelig bunad. Gleder meg fælt til jeg får en sånn en. Så søte Alette og Hanna var i utkledningstøy da! HAHA!

    SvarSlett
  4. Wow, hva skjer med bunader for tida da? Jeg har også lyst på én :D

    Hadde sansen for det bildet av jentene i utkledningstøyet ;) Kan tenke meg de synes det var stas!

    SvarSlett