mandag 8. august 2011

To feberunger:-(


De to siste dagene har begge jentene våre vært "fulle av feber". På lørdag var begge jentene så grinete og jeg trodde at det bare hadde vært litt mye for dem i det siste så vi måtte snakke til Alette mange ganger for hun bare sutret. Jeg synes hun ble ganske varm utover ettermiddagen og mistenkte feber.. Da vi kom hjem sjekket jeg begge to og begge hadde veldig høy temp. Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde oppdaget det med en gang og at jeg hadde vært så streng mot jentene. Det ble paracet på begge og jeg håpet natta skulle gå greit. Desverre hadde begge det ganske ille, så den natta ble det rimelig lite søvn. I går var Alette litt bedre igjen men Eva-Lotta hadde det veldig vondt stakkar. Hun var en stor varmeklump som lå å ynket og klaget i armene mine stakkar..
Jeg må bare si all ære til dem som tar seg av syke og handicapede barn. Det blir virkelig ikke mye tid til andre ting enn å ta seg av de syke.

Hva er vel bedre enn en god klem fra storesøster når en er syk?:-)

Klem Ellen

(Legger ut mer bilder senere en gang..)

5 kommentarer:

  1. Stakkars småtuller..Noen ganger er det ikke så lett for oss mammaer å skjønne hvorfor de sutrer, det er godt de glemmer fort at vi har vært litt strenge! Håper ikke det varer lenge, det er ikke godt for mammahjerter når de små ikke har det bra!

    Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Off da! Det er ikke noe gøy med syke barn altså.. Heldigvis er det ikke sånn hver dag ;)
    Men det ser ut som om dere tar godt vare på dem da :)

    -Charlotte

    SvarSlett
  3. Huff da! God bedring til jentene! Men de var jo veldig skjønne selv om de var syke. :)

    SvarSlett
  4. Stakkars små. Merket ikke så mye at de var sutrete da jeg var sammen med dere, men. Er jo sannelig ikke alltid lett å vite hva det er de sutrer for heller.

    SvarSlett
  5. Takk for alle kommentarer.. Alette er helt fin igjen virker det ut som, det er verre med Eva-Lotta. Hun har nesten like høy feber idag også stakkar.. Begynner å bli litt småbekymret når ikke hun har lyst på mat og drikke, hun som vanligvis har megamatlyst.. Fant ikke noe fokus på legevakta heller, men skal en tur til fastlegen imorgen med div prøver... Håper de finner noe der..

    SvarSlett