torsdag 25. august 2011

Jenterommet:-)

I lang tid har jeg planlagt å legge ut bilder på bloggen av jenterommet, men har rett og slett ikke hatt tid før nå.. Rommet har virkelig ikke sett ut en stund med mye rot, så nå måtte vi virkelig få gjort det i stand.. Jentene har jo så forskrekkelig mange leker allerede, ikke minst bamser, så en vet ikke helt hvor en skal legge det. Det blir vel til at vi med tid og stunder flytter alle lekene ned i kjelleren, for der tenker vi etterhvert å lage et lekerom.

Her kommer et lite bilderusj av hvordan det ser ut nå:







De småfigurene kjøpte jeg i Australia. Søte ikke sant?




Dette bilde fikk Alette av Tulla til jul. Hun har brodert det. Kjempe skjønt og utrolig snilt av henne..




Hele "Fader vår"





"Kjære Gud jeg har det godt"






Vesle frøkna vår..

Sånn, det var det for denne gang..
Neste innlegg blir vel etter vi har vært i dyreparken.. Jippi, gleder meg som en unge:-)

Ønsker alle en flott ettermiddag..
Klem Ellen

7 kommentarer:

  1. Så skjønt de har det:) Perfekt for to søte småjenter!

    SvarSlett
  2. Nydelig jenterom, ja! :) Hadde likt å vært småjente i det rommet der ja - dukkeseng ved siden av senga og egen komfyr ;)
    Dessuten likte jeg de bildene over senga til Eva-Lotta, de var utrolig nydelige!
    Kos dere i dyreparken :D

    SvarSlett
  3. Det ene bilde fikk vi av Tulla og de andre kjøpte jeg i en interiørbutikk. Problemet var at jeg ikke fant like rammer, så da måtte jeg bytte alle. Ja de er litt bortskjemte de småjentene.. Sånn hadde ikke vi det da vi var små..

    SvarSlett
  4. Der er jo de nydelige bildene vi kjøpte på Sofies villa hengt opp også jo! Så fint det var! Får aldri tatt bilder av prinsen sitt rom jeg, for der ser det virkelig ikke ut, når det er halveis lager/soverom og kontor. Men det er ser greit ut innimellom da. Flink du er til å ordne! Liker interiørbilder:):)

    SvarSlett
  5. Så fint jenterom! Interiør er gøy :)

    SvarSlett
  6. Enig - de bildene er nydelige! :) Herlig jenterom du har stelt i stand, Ellen :) Du er flink!

    SvarSlett
  7. Ja Caroline, endelig har jeg fått opp bildene.. Det tok sin stund, men nå er det ihvertfall gjort..
    Og Maria, interiør er gøy ja..
    Charlotte: Takk skal du ha, Jenterommet er jo bare en fryd å stelle med.. Jeg må begrense meg ellers blir det for mye stæsj, noe det egenlig er allerede:-)

    SvarSlett