tirsdag 19. juli 2011

Regnvær

I det siste har det vært endel regnvær så det har desverre blitt endel innevær. Men men.. det gjelder å ikke henge med hodet selv om været ikke har vært det beste frem til nå.. Vi har funnet på mye artig for det om med gåturer i fult regntøy og ikke minst sykkeltur i pøsende regn med ungene på slep ( i sykkelvogna).
Vi har fått dilla på å lage hjemmelaget is nå i det siste, og det er Alette helt gærn etter nå. Maser etter is hele tiden.. Her kan du se arbeidsfordelingen i huset når det blir laget is...

Jeg har ikke helt skjønt hvilken vei jeg skal slikke av den:-)

Sånn, der tok jeg det..

Jeg er litt mer finslig jeg..:-)

Gubben står å mekker is:-) NYDELIG IS.. De første gangene han laget det synes jeg det smakte litt vel kunstig, men etterhvert har han virkelig fått det til..

Ungene slikker og gubben jobber, mens jeg, jeg går bare rundt å suller og tar bilder.. Men men.. det er jo greit at arbeidsfordelinga er slik litt i blant og:-)

Ha en flott ettermiddag..

Klem Ellen

3 kommentarer:

  1. Det så ut som en grei arbeidsfordeling. Og hjemmelaget is er nydelig!
    Jeg har fiksa på rommet til jentene i regnværet. Så nå begynner det å bli fint der inne. Begge jentene har seng til og med! :)

    SvarSlett
  2. Det der hørtes godt ut. Vi må få lov til å komme å smake en dag! Er masse ting man kan finne på selv i regnvær! Vi har hatt nok å gjøre ihvertfall. Akkurat nå er det noen timers avslapping før det blir bowling ikveld;)

    Caroline

    SvarSlett
  3. Sabine: å så flott at dere har fått seng til hanna og nå.. Kan tenke meg jentene suller rundt dem også..

    Caroline: Ja dere må gjerne komme.. Men det blir nok kanskje litt travelt før stevnet tenker jeg.. Kos dere masse på bowlingen.. Regn er ikke så aller verst når vi bare er kledd for det:-)

    SvarSlett