fredag 1. juli 2011

Tutt avvenning

Her om dagen klippet vi tutten til Alette. Dette har ikke gått helt smertefritt for seg for å si det sånn, for lillesøster har fremdeles tutten, og den er Alette stadig på jakt etter. Igår var hun rimelig sutrete og grinete, og ville at Christoffer skulle ligge i sengen hennes til hun sovet. Men Christoffer gjorde ikke det, og hun fortsatte å sutre en god stund til. Da vi senere gikk opp for å legge oss, sjekket jeg inne hos jentene at alt var i orden, noe som jeg pleier å gjøre. Til min store forskrekkelse ser jeg at Alette ikke ligger i senga si. Jeg titter oppi Eva-Lotta sin seng, og der ser jeg to søte små ligger å sover..




Eva-Lotta sover uten tutt, for den hadde Alette rappet.. Ikke rart at det plutselig var blitt rolig der oppe..

Klem fra meg


Når jeg får litt bedre tid skal jeg legge ut litt bilder fra Danmark jeg også..

6 kommentarer:

  1. HAHA! Så utrolig skjønt da! Hun er en liten smarting den storesøstra! Det må være herlig å ha to små jenter som kan sove søtt og godt i en så liten seng sammen:) Søtinger!! Det er nok ikke lett med smokke-avvenning nei. Men det er nok greit å begynne allerede nå. Det hadde vel blitt enda verre senere. Lykke til!

    SvarSlett
  2. åhh.. kjære mor! det var søtt :)

    SvarSlett
  3. Haha, så utrolig søtt :) De er jo bare så herlige!

    SvarSlett
  4. Hihi, herlig liten rakker det der. Sovebilder er bare fantastisk:D

    SvarSlett
  5. Næmmen a, så SØTT! <3
    Hahaha, den jenta der er ikke lite utspekulert heller! :'D
    Nydelige jenter dere har altså :)

    SvarSlett