tirsdag 14. juni 2011

Ditt og datt

På lørdag fikk jeg to skjønne kjoler til jentene som svigermor har strikka.. Jeg er så glad i hjemmestrikka og hekla klær til jentene våre. Og så er jeg jo så kjempe heldig som har en mamma, en svigermor og en "svigerbestemor" som er så fantastisk flinke med det. Kjolene er litt varme å bruke nå, men jeg gleder meg til vi får tatt dem i bruk tidlig ute på høsten en gang.. Å så strikker mamma også noen nydelige kjoler i alpakka garn som helt sikkert kommer til å bli kjempe mye brukt dem også. Men den ene er ikke helt ferdig produsert ennå:-) Og dessuten er de litt varme å bruke nå dem også..


I helga har vi "nesten" bare kost oss. Christoffer har måttet jobbe en god del på Multiconsult for å prøve å bli ferdig med noe før vi reiser. På lørdag hadde vi besøk av noen gode venner og hadde det veldig trivelig ilag.
Og på søndag dro vi til Modum. Der har de en åpen gård med endel forskjellige dyr. Alette likte seg godt der, men var ganske redd geitene for de var temmelig innpåslitne. Og i går var vi på Klevjerhagen å koste oss sammen med "oldemor og oldefar". Der testet vi det nye "husteltet" vårt. Det var litt greit å se hvor stort det var og hvordan det skulle settes opp. Vi ble ihvertfall veldig fornøyd med resultatet..

Geita snuste opp i sakene våre på jakt etter noe å spise..

En skal tidlig krøkes..

Foring av Kaniner..

Godjenta vår..

Godt med is i varmen..
Jeg og vil haaa...
Nam nam.. Tygger en stor bit av isen..
Dette var godt det.. Hihi.. Smiler jeg litt til gir mamma meg sikkert mer.. Hvem blir vel ikke smigret av slike skjønne smil?



Ønsker alle en flott ettermiddag.
Klem fra meg

6 kommentarer:

  1. Nåhå. Så søte jentene er! Så fine kjoler også :) Håper det går bra med dere :D

    Klem

    SvarSlett
  2. åååhhh, de e bare nyydelige... savne de bare mer når eg ser disse bildene :D håbe dåkk koste dåkk!! :)

    klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Tonje: her går alt fint.. Jentene vokser og trives, og nå er det snart ferie også.. herligt..
    Elisabeth: Ja de e nydelige.. Ska du forresten ver med t oslo på fredag? Hørte rykter om at du kom bort og..

    SvarSlett
  4. Så søte kjoler! Så ut som dere koste dere i helgen.:) God tur til Danmark! Nyt ferien!
    Klem

    SvarSlett
  5. Takk takk sabine.. Det tror jeg egentlig ikke skal bli noe problem å nyte ferien..
    Knib

    SvarSlett
  6. Oi, kommentaren min kom ikke frem her jo! JAJA, da prøver jeg på nytt;) Nydelige kjoler du har fått, men enda skjønnere små tuller som skal være inni dem, da. Liker at du oppdaterer. Jeg følger med vetdu;)

    SvarSlett