tirsdag 24. mai 2011

Litt av hvert..

Nå er det stille og rolig i huset igjen etter veldig koselig besøk igjennom hele siste uka.. Forrige uke var det er stor "gjennomrøsj" med besøk og det var så utrolig trivelig.. Like det når folk kommer innom.. Legger bare ved noen bilder av våre vidunderer..
Eva-Lotta i sitt blide humør som vanlig..

Her sitter Alette og "leser" for Eva-Lotta..

Vår lille skatt har tatt kvelden sammen med bamsen.. Kjersti, jeg trenger en til for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre om vi mister den. Hun sovner ikke uten den..

Herlig kaffemat på en "helt" vanlig mandag.. Vi hadde besøk av Harald og Beate med ungene.. Da måtte vi lage litt godt til kvelds.. Utrolig kjekt at dere tok dere tid til å komme innom. Ungene er jo dynamitt sammen:-)

Nå ligger Alette og sover sin formiddagslur. Tror hun var litt sliten etter alt som har skjedd i det siste. Og Eva- Lotta ligger å "maser" her ved siden av meg så hun er temmelig klar for en lur hun også. Jentene har forresten flyttet sammen på Alette sitt rom, og jeg forventet nesten at når hun lå på et annet rom uten med i nærheten så kom hun til å sove hele natten. Men det er vel bare slike ting som skjer med mirakelbarn. For det var ihvertfall ikke tilfellet her.. Vet ikke hvor mange ganger jeg var inne hos henne i natt.. Men det tar vel en tid å bli vant til det og.. Kan ikke forvente at hun sover natten med en gang. Hun er jo bare litt over et halvt år.
Men men.. nå har jeg lyst på vaffel.. Får blogge mer senere en gang..
Ha en flott ettermiddag..
Klem Ellen



7 kommentarer:

  1. De er bare helt nydelige de små tullene dine Ellen. jeg bare smelter av de nydelige bildene! Digg å kose seg litt ekstra på en vanlig mandag da, uansett om man har besøk eller ikke. Det er nok veldig koselig med masse besøk, men sikkert deilig med litt avslappende hverdag igjen kan jeg tenke meg. Lykke til videre med prosjektet: "Jentene på eget rom!"

    SvarSlett
  2. Enig med Caroline; de jentene deres er fantastisk nydelige! Gøy at de begynner å kjenne oss litt igjen også ;)
    Og forresten - bildene var helt herlige!!

    SvarSlett
  3. Å helle dussen for någen søde tanteunger eg har :) smelt... "ilde"

    SvarSlett
  4. Nydelige, nydelige barn:) Veldig bra at dere vet å kose dere - selv på en vanlig mandag:D

    SvarSlett
  5. Caroline: Ja prosjektet jentene på eget rom tar litt tid merker jeg, men jeg får mer igjen for det i det lange løp.

    Cathrine: hehe, ja dere har virkelig vunnet hjertene til jentene våre. Merker ihvertfall at Eva-Lotta kjenner deg igjen. Hun er jo bare den blide solen når dere er sammen..

    Hilde: ja du har någen herlige tantebarn.. Ska sei meg enige me d:-)

    Synne: vi må kose oss når vi kan vet du.. Må ta vare på "de gyldne små øyeblikkene"..

    Tusen takk for tilbakemedlinger.. Like it:-)

    SvarSlett
  6. Hi sweet family! :)
    Oww, how cute kids you have! :) Great to see some new pictures of them. They really grow up and change. Looks like Eva-Lotta begin to get lighter hair. Brown hair and brown eyes: I like! :) Lets keep it between us Eva-Lotta. :)
    Hugs from Ingrid. :)

    SvarSlett
  7. Hei kjæreste, det er så masse fint du skriver..

    Jeg er veldig glad i deg.. og de to jentene våre er det jo helt umulig å ikke bli sjarmert av.. Jeg er glad i dere alle sammen..

    Mange klemmer fra Meg

    SvarSlett