torsdag 19. mai 2011

17 mai..

Heisann alle sammen..

Her på 17 mai var det helt fortryllende vær da barnetoget gikk i Drammen sentrum.. Det var strålende sol og veldig varmt.. Utover dagen skynet det desverre litt til og det kom noen regnbyger. Men alt i alt hadde vi en veldig flott dag med gode venner og masse god mat..

Skjønne tante Grethe sammen med tantebarna sine:-)

Her trener Alette på å gå i tog i borettslaget:-)

Premien var en is..

Hm.. Hva er det onkel driver på med her da..??

Skjønne eldstejenta vår:-)

Alette har fått helt dilla på bil, og hun styrer, girer og trykker ellers på alle knappene det er i bilen:-)

Spleiselag på koldtbord.. Det var saker d:-)

Sånn går d når vi setter eva-lotta inntil Alette.. Her blir hun skubbet i gresset.. Huff da..

Skjønne jenta vår.. Litt skeptisk her..

VI tok vanvittig mange bilder og ikke et eneste ble vellykket, men men.. sånn er det med småunger:-)

Ellers får alle ha en flott ettermiddag.. Her skal det ikke bli gjort så mye i huset i kveld for vi trenger å slappe litt..
Klem Ellen

7 kommentarer:

  1. Så koselig dere hadde det på Klevjerhagen.Det så deilig ut det koldtbordet. En ting jeg lærte på 17. mai i år er ihvertfall hvor jeg IKKE skal stå når jeg ser på toget neste år;) hehe. Så nydelige bilder av de skjønne småjentene. Synes bildet av dere fire var veldig fint jeg:) Utrolig morsomt bilde av Eva-Lotta utenfor dukkestua. Hun ser ut om en litt lubben, eldre dame. HOho!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av skjønne jenter! Kjempefine bunader!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder Ellen:)
    Herlige personer som var på bildene og;)
    Dåkk e alle så skjønne, og koldtbord : NAM:D
    Ha ein fine helg og slapp skikkelig av:)
    Klem fra tante Frøydis

    SvarSlett
  4. Det må uten tvil være Drammens søteste jenter som gjorde byen den dagen!! ;) Nydelige var de i kjolene sine <3 Bildet av dere var også veldig fint :)

    Her har jeg heller ikke gjort stort i kveld, jeg får ta det igjen i morgen!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Åå, SÅ nydelige! De jentene deres altså - de vet virkelig å sjarmere ;) Og jeg likte også bildet av dere fire - dere er en herlig familie!

    Så ut som om dere koste dere :D

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelige de jentene deres er! <3 Herlige klær har de også ;)

    Herlig familiebilde av dere :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle kommentarene. Setter veldig pris på det.. Ha en flott dag alle sammen..

    SvarSlett