tirsdag 12. april 2011

Regnværsdag

Hei og hopp alle sammen!!
Nå har jeg krøpet godt under teppet og sitter å koser meg med en kopp te siden det er slikt ruskevær ute.. Merkelig hvor fort det forandrer seg fra 18 og en halv grad i går til fatteslige 3 grader idag.. Men sånn er jo våren. Litt vel uforutsigbar. Småjentene våre ligger å tar seg en formiddagslur begge to så da blir det litt "fritid" eller "pustepause" om en vil kalle det det:-)
I helga hadde vi det helt supert med et kjempe koselig besøk på lørdagen og et på søndagen:-) Sporty gjort av folk fra Porsgrunn og Fredrikstad som kommer den lange veien bare for en kveld:-) Vi hadde det utrolig koselig.. Mye latter, samtale, pjatting, fjolling og ikke minst veldig mye godt humør..
Igår tok vi oss like godt en tur til Tvedtfamilien en times tid for å være med å se på sauene da de ble stelt for kvelden. Alette var litt mer skeptisk da hun var her, vet ikke helt hva det var men hun var ikke helt på topp denne gangen. Kanskje det var pga det hadde et "dissestativ" utafor (for de som skjønner d da, altså huskestativ) 


Cathrine steller i stand en treretters til Alette:-) Jeg vet ikke helt hva de drev på med her oppe men koselig så det ihvertfall ut som de hadde..

Kakene da.. Hehe..

Søndagsbesøket:-)

Nydelig vær igår. Alette skjønte ikke helt at det var så pass varmt ute at hun ikke trengte så mye tøy for hun skulle ha på seg dressen. Hun skjønte imidlertid litt senere at det var litt for varmt så alt yttertøyet forsvant da hun lekte på terrassen senere på dagen:-)

Her sitter godjenta og koser seg med is:-)

Og her er den andre godjenta som koste seg max her ute på verandaen hun også

Lammene er jo bare fantastisk skjønne da..

Ellers nærmer det seg påske nå og vi gleder oss masse til påskeferien.. Skal bli digg å dra til Bø igjen..
Kos dere inne i regnværet idag da..
Klem Ellen

3 kommentarer:

  1. koselig innlegg Ellen. Det er så herlig med vår i lufta, og det er mulig å tilbringe litt tid ute :)
    Gleder meg kjempe masse til påskeferien jeg og. see you all soon :)
    Klem fra tante Kjersti

    SvarSlett
  2. Heihei! Masse koselige bilder her altså. du er så flink til å stelle istand til selskap og kaker og pizza og alting:) Er alltid stas å komme på besøk til dere. Du hadde litt mer klær på barna dine ute enn jeg hadde den varme dagen;D Tror kanskje jeg overdrev litt da jeg lot Oscar ligge i bare bleien. Men verandaen vår var veldig varm da. Dere er flink til å finne på ting med barna deres:)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig:D Kjempegøy for Alette å få se på lammene, da - husker det var veldig gøy med gårdsdyr når jeg var liten. Koselig at du deler litt bilder:)

    SvarSlett