lørdag 9. april 2011

Barnevakt..

Igår hadde jeg veldig mye å gjøre av husarbeid så jeg overlot barnepasset til Christoffer. Han var veldig trøtt stakkar etter en veldig hektisk dag på jobb. Mens jeg sto på kjøkkenet og laget ferdig en kake synes jeg det var veldig rolig i etasjen over så jeg listet meg opp for å se hva d var.. Joa der lå det en stykk sliten mann og to lysvåkne unger som bare lå å tittet på meg..


Jeg måtte jo bare ta bilde av dem. De var jo så søte alle tre:-)
Og med dette vil jeg bare si god helg til dere alle.. Her er det nydelig sol idag, og Chris og Alette er dratt ut til Klevjerhagen for å hjelpe å flytte en lekehytte.. Det blir kos til sommeren det for Alette:-)

Klem Ellen

2 kommentarer:

  1. HAHA så utrolig morsomt bilde! Er det ikke typsik mannfolk? Utrolig søtt da. Tusen takk for at vi fikk komme på fest igår. og takk for deilig mat! det var kjempekoselig:)

    SvarSlett
  2. Ja d var kjempe koselig at så mange kunne komme. Og det bilde er jo typisk mannfolk da.. Husker pappa og sovna sånn..

    SvarSlett