onsdag 23. februar 2011

Vesle bakeren vår..

Måtte bare legge ut dette skjønne bildet av Alette. Hun sitter på benken og kjevler ut deigen til tante Victoria.. Flinke jenta til mamma.. Igår da vi sto på kjøkkenet og laget middag, ser hun plutselig opp på meg og sier: "mamma, baka". Akkurat da passet det ikke så godt å lage kake men hun passer nok på at jeg får gjort d snart, den lille søtmomsen min..

Ha en fortsatt flott og snøfull dag folkens.. Her stopper det nok ikke å snø med det første desverre.. Våren lar vente på seg ser det ut som..

Ellen

5 kommentarer:

  1. Hei Alette og Ellen..

    Det var et herlig bilde..:)
    Fikk beskjed av Lia at jeg skulle skrive det sånn..

    Klem fra hu tante Kjersti og Lia.. :D

    SvarSlett
  2. Haha... Bra tradisjonen blir oppretthold av nye generasjoner:D

    SvarSlett
  3. HAHA! Utrolig skjønt bilde! Er morsomt når barna er så glad i mat. Men når Alette har en så flink bake-mamma er ikke det så rart, da;)

    SvarSlett
  4. Så skjønn hun er!! :) Jeg hadde tenkt til å skrive det samme som Caroline- hun har jo noe å slektes på, den lille terta di! :) Ha en god helg!
    Klem Merethe

    SvarSlett