mandag 21. februar 2011

Ferie på Bø

Nå er gubben ute å handler sammen med Alette, og Eva-Lotta tar seg en blund. Da ble det faktisk litt tid til å sette seg ned igjen. Ikke dårlig, ikke dårlig..

Vi hadde en aldeles flott ferie på Bø sammen med Harald og Øystein sine familier. Koste oss masse ute i snøen, så til dere som skal på jentetur til helga er det laget flotte løyper å renne i og flott bålsted (så sant Harald og dem ikke har ødelagt det da:-)). Ellers laget vi trolldeig sammen med de små, og lekte gjemsel ol. Det ble også litt tid til film for både store og små. På Valentinsdagen fikk vi besøk av Jon- Emil og Camilla. Den kvelden sendte vi gutta ut på ski samtidig som vi damene laget et skikkelig herlig måltid med kalvekjøtt, svenske fløtegratingerte poteter, gode sauser og grønnsaker til. Tror gutta satt pris på det etter en god tur..
Her kommer det noen bilder fra turen. Et par av dagene var det forskrekkelig kaldt ute. Den ene morgenen vi sto opp var det 24 minusgrader utafor.

Her sitter vi å koser oss rundt bålet..


Stakkar Simen fikk seg en god skramme i panna etter et uhell på akebrettet

Mine skjønne små tantunger pluss Alette

Andreas og Lia laget masse kreative figurer:-)


Det var ikke så ofte vi fikk alle de små til å sitte rolig å se film, men da vi satt Aristokattene ble det ekstremt rolig..

Her sitter selveste husmora å strikker..

Det ble til tider litt skummel film synes de..
Simen skulle holde babyen hele tiden. Da Beate prøvde å ta Eva-Lotta vekk ble han skikkelig misfornøyd og ropte: min, min.. Herlig.. Han blir nok en flink storebror.

Min skjønne svigerinne Beate holder Eva-Lotta
Tusen takk alle for en kjempe flott tur. Det var jo mye lyder og støy men hva annet kan en forvente når det er 6 unger fra 4 år og nedover i samme hus??
Stor klem fra meg..

5 kommentarer:

  1. Hei på dere:)
    ser ut som om dere koste dere på bø ja... skulle gjerne vært der selv! savner dere masse og store klemmer til Alette og Eva-Lotta fra meg:)
    kos og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Oi, se her ja! Innleggene kommer jo på løpende bånd! Det liker vi:) Så ut som en utrolig deilig tur. Fint vær hadde dere også. Morsomt med så mange bilder;)

    SvarSlett
  3. så fine bilder :) minna meg om gamle dager når eg så Simen i de gamle klernå me den gamle vogna.. rett tbake i våre bilder det der :D

    Har skjønt at dokk koste dokk masse :) så skikkelig koselig ut og :)

    Klems fra hu tante Kjersti

    SvarSlett
  4. Så koselig! Det var mye søte barn på en gang:D

    SvarSlett
  5. Å, så søte alle barna er :) Koselig at du er blitt med på bloggern'! <3

    SvarSlett