mandag 28. februar 2011

Mandag..

På torsdag fikk Chris et bilde på telefonen som Alette så stolt ville vise til lillesøster..


En kan skjønne på bilde at det er kjentfolk for å si d sånn..

Ja, jeg er virkelig 100% sjarmtroll..

Når ikke mamma vil lese boka for meg, så får jeg vel lese den for voff voffen da!!!

På fredag kom min kjære mann hjem med en nydelig bukett med roser.. Det er ikke så ofte det skjer så da er det ekstra kjærkomment..:-)

Nydelige..

Her har det skjedd litt av hvert siden sist jeg blogget.. Det har vært en travel uke med mye som har skjedd. Og denne uka ser ikke akkurat ut som blir noe roligere akkurat.. Til helga er det Vålestevnet, og min kjære familie har vinterferie og kommer bort hit til østlandet. Det gleder vi oss veldig til, både store og små. Skal bli kjekt å se dem igjen.
Ellers var vi sammen med Knøtteklubben her på Konnerud idag i akebakken, der noen akte mens vi andre grillet pølser og koste oss. Kjenner at det skal bli deilig med våren nå, håper det ikke er alt for lenge før den kommer. Reiser en tur til Stavanger med familien min for å oppleve litt annet enn minusgrader og snø.. Bare det å gå ut av døra uten lue er noe jeg virkelig ser frem til.. Jeg bestiller sol og varme til den uka der. Så får vi se hva som kommer..

Håper alle får en superfin dag..

Klem Ellen

9 kommentarer:

  1. Se det herliga smilet t Alette:) Såååå søtt..
    Dåkk har virkelig 2 nydelig jenter Ellen:)
    Savner dere alle veldig...
    Stor klem fra Frøydis

    SvarSlett
  2. Tenkte akkurat på det samme - Alette har bare et nyydelig smil! :D Og Eva Lotta har blitt så stor - ikke så lite søt hun heller!

    Ønsker deg en fin uke, Ellen:)

    SvarSlett
  3. å for et deilig uttrykk Alette har.. Det er virkelig liv i det blikket og smilet der ja :)
    glad for all oppdatering :) gøy å faktisk følge litt med dere også.. :)

    klem fra tante Kjersti

    SvarSlett
  4. Så utrolige koselige bilder! Verdens mest sjamrerende tantebarn, må jeg si;) Du får ha en fin tur til våren i Stavanger du da;) Så får vi vente litt lenger her hjemme på det. Selv om det begynner å smelte litt nå da;) Tror jeg skal ta mine første ordentlige formidagstrilleturer denne uken;)

    SvarSlett
  5. ÅÅh, SE på de jentene aaa - de er bare NYDELIGE! <3 Også så koselig å få roser :)

    Gøy at du også har fått deg blogg altså - den kommer jeg til å følge med på :D

    Ha en kjempefin uke, så sees vi til søndag!

    SvarSlett
  6. Frøydis: savner deg masse og.. Gleder oss til å se dere igjen..

    Synne: koselig at du kommenterer så mye.. Ja vi er virkelig velsignet med to fantastiske jenter..

    Kjersti: ja Alette er en liten "ramp". Har vel lært det av deg tenker jeg:-)

    Caroline: Du får ta deg en skikkelig formiddagstur. Idag er det jo bare helt nydelig her på Konnerud.

    Tonje: Ja jeg skal si meg enig i d.. De er veldig søte:-)

    Cathrine: Vi ses til søndag ja.. Måtte nesten få meg en blogg jeg og. Litt kjekt for dem hjemme i Stavanger og som kan følge med på hva som skjer her borte..

    SvarSlett
  7. Så bra at du har fått blogg! Fine bilder og nydelige roser!

    SvarSlett
  8. Koselig at du har fått deg blogg Ellen, og en koselig familie har du å!:) Kjærkomment med en bukett roser! Ha en fin uke!

    SvarSlett